witamy w nowym sklepie
Zadzwoń do nas teraz: 61 27 97 650 multilinia
Kategorie

Koszyk  

Brak produktów

0,00 PLN Wysyłka
0,00 PLN Razem

Podane ceny są cenami netto

Koszyk Realizuj zamówienie

Jak złożyć Zamówienie


Dokładamy wszelkich starań aby poruszanie się po naszej platformie sprzedażowej www.zakupydobiura.pl było łatwe i intuicyjne. Jesteśmy chłonni Państwa opinii i sugestii w celu ciągłego ulepszania naszej strony.

• Wyszukiwanie produktu
• Etapy zamówienia
• Ceny i dostępność produktów
• Płatność
• Dostawa

WYSZUKIWANIE PRODUKTU

Jak znaleźć produkt?
Wystarczy wpisać kod (jeśli znasz lub dysponujesz katalogiem drukowanym) lub nazwę (część nazwy) produktu w wyszukiwarce i kliknąć przycisk OK. Pokażą się wszystkie artykuły zawierające wpisaną nazwę. Poniżej wyszukiwarki znajduje się belka z grupami produktów. Po najechaniu myszka na belkę rozwinie się menu podgrup towarowych ułożonych alfabetycznie (uwaga: alfabetyczne ułożenie jest poziome). Klikając na odpowiednią zakładkę skorzystasz ze spisu całej gamy produktów. Wyświetlone produkty możesz sortować według ceny (rosnąco lub malejąco), wg alfabetu (od A lub od Z) i wg dostępności produktu.

Co zrobić jeśli nie mogę znaleźć produktu, który mnie interesuje?
Jeśli nasza wyszukiwarka nie znalazła produktu, upewnij się czy wpisałeś jego prawidłową nazwę. Możesz skorzystać z łączenia słów np. „papier biały” pamiętając, że zostaną wyświetlone wszystkie produktu zawierające w nazwie zapisane ciągi znaków.

Potrzebuję więcej informacji o produkcie. Co zrobić?
Informacje techniczne dostarczają nam bezpośrednio nasi dostawcy. Jeśli potrzebujesz więcej informacji o produktach, prosimy o przejrzenie stron internetowych marki producenta lub skontaktowanie się z nim bezpośrednio przez jego infolinię.

ETAPY ZAMÓWIENIA

Proponujemy nieskomplikowane zakupy. Istnieje 5 etapów zamówienia. Nasz sklep internetowy jest czynny 24 godziny na dobę 7 dni w tygodniu.

W jaki sposób mogę dodać produkty do koszyka?
Kliknij na produkty i dodaj go do koszyka. Końcowe etapy zamówienia dostarczą informacji o kwocie zamówienia i o kosztach dostawy.

Jak złożyć zamówienie?

Etap 1: Logowanie
Jeśli zamawiasz po raz pierwszy, załóż konto na naszej stronie. W tym celu wpisz swój e-mail i wypełnij formularz. Sprawdź czy wpisany e-mail jest prawidłowy ponieważ informacje dotyczące statusu zamówienia wyślemy właśnie na ten adres.
Jeśli jesteś już klientem na naszej platformie sprzedażowej, wpisz swój e-mail i hasło, a następnie kliknij na "Zaloguj" . Jeżeli zapomniałeś hasła kliknij na link „Zapomniałem hasła”, następnie wpisz swój adres e-mail i kliknij „weryfikuj”. Na Twój adres e-mail zostanie wysłany link do weryfikacji Twojego hasła.

Etap 2: Podsumowanie
W podsumowaniu możesz sprawdzić zawartość Swojego koszyka, zmienić ilości produktów oraz dodać i obliczyć koszty przesyłki. Pamiętaj o aktualizacji koszyka.

Etap 3: Adresy
Na tym etapie możesz wybrać adres dostawy i dopisać nowy adres. Tutaj możesz także dopisać swoje uwagi do zamówienia.

Etap 4: Dostawa
Na tym etapie wybierasz sposób dostawy i akceptujesz regulamin sprzedaży.

Etap 5: Płatność
Tutaj wybierasz formę płatności i potwierdzasz zamówienie.

To potwierdzenie wraz z numerem zamówienia zostanie wysłane pocztą elektroniczną.

Nie udało mi się złożyć zamówienia. Co zrobić?
Przy składaniu zamówienia na naszej stronie Twój komputer musi zaakceptować cookies. Pozwolą one na zachowanie produktów w koszyku oraz na złożenie zamówienia. Jeśli cookies są nieaktywne, wystarczy zmienić tę opcję w komputerze. Możesz także skontaktować się z nami telefonicznie i złożyć zamówienie za pośrednictwem jednego z naszych konsultantów z Biura Obsługi Klienta.

CENY I DOSTĘPNOŚĆ PRODUKTÓW


Miranex Sp. z o.o. dokłada wszelkich starań aby proponować najniższe ceny. Potwierdzenie zamówienia przy wybieraniu formy płatności jest równoznaczne ze sprzedażą (zgoda dotycząca towaru i ceny).

A jeśli obniży się cena?
Jeśli cena produktu zmieniła się po tym, jak złożyłeś zamówienie, zgodnie z obowiązującym prawem handlowym nie możemy niestety zwrócić Ci kosztów. Jeśli po złożeniu zamówienia cena zmieni się na wyższą nie możemy też wymagać od klientów żadnych dodatkowych kosztów.

Co oznacza określenie "Produkt dostępny"?
Jeśli produkt jest dostępny, wyślemy go w ciągu 24 godzin od zatwierdzenia zamówienia. Jeśli produkt jest niedostępny, przy produkcie widnieje przewidywany czas dostawy. Ta data jest podana informacyjnie i może być przesunięta, co zależy od naszych dostawców. Dokładamy wszelkich starań aby jak najszybciej zająć się zamówieniami naszych klientów.

Produkt niedostępny. Co zrobić?
Jeśli zamówiony produkt jest niedostępny, poinformujemy o tym przez e-mail. Jeśli nie chcesz czekać na produkt, w każdej chwili możesz zmienić zawartość zamówienia lub poprosić o zwrot kosztów za zamówiony produkt.

W którym momencie zamówione produkty są zarezerwowane?
Zamówione produkty są zarezerwowane po tym, jak zatwierdzimy zamówienie.

PŁATNOŚĆ


Proponujemy kilka sposobów płatności online.

Płatność kartą kredytową
Płatność kartą kredytową jest chroniona i szyfrowana dzięki technologii SSL (Secure Socket Layer). Ten protokół gwarantuje poufność zarejestrowanych informacji. Dzięki technologii SSL płatność kartą w Internecie jest zabezpieczona. Wszystkie informacje pochodzące z Twojego komputera są szyfrowane aż do serwera banku. Spółka MIRANEX w żadnym wypadku nie przechowuje danych Twojej karty kredytowej, dlatego też prosimy o nie przy każdej nowej transakcji na naszej stronie.

Odrzucono płatność moją kartą kredytową. Co zrobić?
Sprawdź datę ważności karty. Jeśli płatność kartą została odrzucona, istnieje możliwość iż przekroczyłeś limit pieniężny na karcie. Skontaktuj się z bankiem aby sprawdzić te informacje.

Jakie są inne proponowane formy płatności?
Inne formy płatności proponujemy w zależności od formy współpracy z Klientem. Przelew - przy wpłacaniu środków koniecznie wpisz numer zamówienia, który pojawia się w e-mailu potwierdzającym to zamówienie. Za pobraniem – przy wysyłce towaru kurierem.

Co dzieje się po uregulowaniu przeze mnie płatności?
Zamówienie zostanie wysłane po otrzymaniu środków na nasze konto. Zatwierdzenie zamówienia powoduje automatyczne rozpoczęcie procesu przygotowania przesyłki (pod warunkiem, że zamówione produkty będą dostępne).

DOSTAWA

Miranex Sp. z o.o. proponuje kilka sposobów dostaw.


Dokąd Miranex Sp. z o.o. dostarcza paczki?
Miranex Sp. z o.o. dostarcza zamówienia do każdego miejsca w kraju za pośrednictwem firm spedycyjnych . Na terenie Poznania i okolic dostarczamy zamówiony towar własnym transportem.


Jaki jest czas dostawy?
Czas dostawy jest ściśle uzależniony od typu dostawy oraz wybranej firmy kurierskiej. Czas dostawy liczy się od momentu przekazania paczki firmie kurierskiej.

Jaki jest koszt dostawy paczki?
Koszt dostawy jest uzależniony od wybranego typu dostawy i produktów. Kwota minimalna jest podana przy każdym zamówieniu. Możesz także zobaczyć kwotę dostawy w momencie zatwierdzenia koszyka oraz podczas składania zamówienia.