witamy w nowym sklepie
Zadzwoń do nas teraz: 61 27 97 650 multilinia
Kategorie

Koszyk  

Brak produktów

0,00 PLN Wysyłka
0,00 PLN Razem

Podane ceny są cenami netto

Koszyk Realizuj zamówienie

Warunki i koszty dostawy

Dostawy towarów.

Dostawa zamówionych towarów odbywa się pod adres wskazany przez Klienta w trakcie składania Zamówienia.

W Poznaniu zamówiony towar dostarczamy GRATIS już przy minimalnym zamówieniu w wysokości 100 zł netto. 

W okolicach Poznania towar dostarczamy GRATIS już przy zamówieniu w wysokości 250 zł netto.

Na terenie całej Polski towar dostarczamy w paczkach do 30 kg, cena za paczkę wynosi 16 zł netto + vat.

Za pobranie kwoty przy odbiorze dodatkowa opłata w wysokości 6,15 zł brutto.

Najważniejsze informacje dotyczące dostarczenia przesyłki:

  • Zgodnie z treścią umowy podpisanej z firmą kurierską,  Kurier po dostarczeniu przesyłki do Państwa ma obowiązek odczekania 5 min, w czasie którym macie Państwo prawo sprawdzić zawartość przesyłki i ogólny stan towaru i opakowania. W przypadku przesyłki "za pobraniem", sprawdzenie przesyłki możliwe jest dopiero po uregulowaniu kurierowi należności.
     
  • W przypadku gdybyście stwierdzili Państwo, że towar został mechanicznie uszkodzony lub posiada braki, kurier ma obowiązek natychmiastowego spisania protokołu szkodowego i pozostawienia Państwu jego kopii. Uwaga - odpowiedni druk powinien mieć przy sobie kurier, w przeciwnym przypadku należy spisać odręczne oświadczenie opisujące stan towaru, jego zabezpieczeń i opakowania. Oświadczenie takie musi być opatrzone datą oraz podpisami Kupującego i kuriera. Reklamacje dotyczące uszkodzeń mechanicznych lub braków w przesyłce będą rozpatrywane tylko w przypadku spisania w obecności przedstawiciela firmy spedycyjnej protokołu szkodowego. W takim przypadku Kupujący zobowiązany jest do niezwłocznego kontaktu z d.konieczny@miranex.pl, nie później jednak niż w ciągu 48 godzin od momentu doręczenia przesyłki.
     
  • UWAGA! Przyjęcie przez Państwa przesyłki bez zastrzeżeń powoduje wygaśnięcie roszczeń z tytułu ubytku lub uszkodzenia mechanicznego. Jeżeli nie wykonają Państwo wspólnie z przewoźnikiem protokołu szkodowego na tę okoliczność w momencie odbioru przesyłki droga reklamacji zostanie zamknięta!